ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات تاثیرات مخارج آگهی وفاداری به مارک تجاری در خدمات
دسته بندی مقالات فارسی و انگلیسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 222 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

چکیده فارسی

چکیده

هدف : این صفحه کمک می کند تا تاثیر هزینه های صرف شده برای آگهی و تبلیغات را برروی وفاداری مارک را بوسیله آزمایش تاثیرات و همزمان هزینه های صرف شده بر روی اگهی و تبلیغات، ذخیره شدن تصویر، کیفیت درک شده و رضایت روی وفاداری مارک مدل بندی کند.

طراحی / روش شناسایی / دیدگاه

مدل پیشنهادی مقایسه می شود با 3 مدل روابط بین رقابتی و تاثیر متغیرهای مستقل روی وفاداری مارک – اطلاعات از خدمات بانکداری و خرده فروشی ها در کره جنوبی استفاده می شود تا به منظور بررسی تاثیر غیر مستقیم ادراک مشتری در هزینه های تبلیغاتی در وفاداری به مارک.

یافته ها

نتایج روشن می کند پیچیدگی تاثیرات مخارج تبلیغات روی وفاداری مارک با نقشهای میانی ایفا شده به وسیله تصویر ذخیره شده کیفیت درک شده و رضایت نتایج مهم بدست آمده در هر دو بازنگری و تفاوت خدمات خرده فروشی در روابط شرکت- مشتری ، پیشنهاد می کند که یافته ها تنومند و قوی هستند .

چکیده لاتین

Purpose – This paper aims to model the effect of advertising spending on brand loyalty by examining the simultaneous effects of advertising spending, store image, perceived quality and satisfaction on brand loyalty.

Design/methodology/approach – A proposed model is compared with three competing models of the relationships amongst, and impact of, independent variables on brand loyalty. Data from the banking and discount store services in South Korea are used to examine the indirect effects of customer perceptions of advertising spending on brand loyalty.

Findings – Results elucidate the complexity of advertising spending effects on brand loyalty, with mediating roles played by store image, perceived quality and satisfaction. Significant results obtained in both banking and retail services differing in firm-customer relationships suggest that the findings are robust.

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *