ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند
دسته بندی مقالات فارسی و انگلیسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 485 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

چکیده فارسی

این مقاله سعی می کند تا مدل مفهومی برای توضیح گرایش مصرف کننده به سوی خرده فروشان را مبتنی بر تئوری استراتژی رابطه مند و هزینه تراکنش توسعه دهد. خصوصا این مطالعه تاثیرات بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش را بر رضایت مشتری و ریسک ادراک شده را مورد تحقیق قرار می دهد. به علاوه، تاثیر رضایت مشتری و ریسک درک شده بر وفاداری مشتری سزاوار ملاحظه بیشتری است. برای ارزیابی قابلیت اجرای این مدل مفهومی، این مقاله حوزه ی تحقیق را به بازارهای خرید محدود کرد. نتایج نشان می دهد که بازاریابی رابطه مند به طور معناداری تاثیر مثبتی بر رضایتمندی مشتری و تاثیری منفی بر ریسک درک شده دارد.  در مورد تاثیر هزینه ی تراکنش به طور معناداری تاثیر منفی بر رضایت مشتری و تاثیر مثبتی بر خطر درک شده دارد.از این گذشته، هم بازاریابی رابطه مند و هم هزینه تراکنش می تواند از طریق رضایت مندی مشتری و خطر درک شده ی مشتری، بر وفاداری او اثر بگذارد.

 

چکیده لاتین

 

This study attempts to develop the conceptual model for explaining consumers’ preference toward retailers based on the relationship marketing strategy and transaction cost theory. Specifically, this study investigates the impacts of relationship marketing and transaction cost on customer satisfaction and perceived risk. In addition, the influences of customer satisfaction and perceived risk on customer loyalty deserve further consideration. To assess the applicability of this conceptual model, this study confined the research scope to shopping malls. The results show that relationship marketing significantly has positive effect on customer satisfaction and negative effect on perceived risk. As to influence of transaction cost, it significantly has negative effect on customer satisfaction and positive effect on perceived risk. Furthermore, both relationship marketing and transaction cost could influence customer loyalty through customer satisfaction or customer’s perceived risk.

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری، ریسک درک شده، و وفاداری مشتری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *