پاورپوینت تئوری رفتار مصرف‌كننده

پاورپوینت تئوری رفتار مصرف‌كننده

پاورپوینت تئوری رفتار مصرف‌كننده در 56 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت تئوری رفتار مصرف‌كننده

دانلود پاورپوینت تئوری رفتار مصرف‌ كننده  اصول عقلایی حاكم بر رفتار مصرف كننده تابع مطلوبیت   استخراج منحنی بی تفاوتی  خواص منحنی های بی تفاوتی رابطه بین نزولی بودن مطلوبیت نهایی و تحدب منحنی های بی تفاوتی انواع منحنی های بی تفاوتی
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1007 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56

پاورپوینت تئوری رفتار مصرف‌كننده در 56 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx   فهرست مطالب  اصول عقلایی حاكم بر رفتار مصرف كنندهنظریه‌ پولیوننظریه‌MITتابع مطلوبیت و قیداستخراج منحنی بی تفاوتیخواص منحنی های بی تفاوتیحالت های مختلفی كه منحنی بی تفاوتی نزولی نیسترابطه بین نزولی بودن مطلوبیت نهایی و تحدب منحنی های بی تفاوتیانواع منحنی های بی تفاوتیمنحنی بی تفاوتی محدبمنحنی بی تفاوتی مقعرمنحنی بی تفاوتی خطیخط بودجهانواع منحنی های بی تفاوتی و نقطه تعادلبدست آوردن منحنی تقاضای نرمال در فضای دو بعدیمنحنی تقاضای نرمال در حالت منحنی بی تفاوتی محدب با شیب کمتر از خط بودجهمنحنی تقاضای نرمال در حالت منحنی بی تفاوتی مقعرمنحنی تقاضای نرمال در حالت منحنی بی تفاوتی خطیكالای عادی و پستشناخت کالاهای نرمال و پست از طریق شیب منحنی بی تفاوتیاثر جانشینی و اثر درآمدیاستخراج منحنی تقاضای جبرانیاستخراج منحنی تقاضای جبرانی زمانی که منحنی بی تفاوتی محدب و X1 یک کالای پست است.استخراج منحنی تقاضای جبرانی زمانی که منحنی بی تفاوتی محدب و X1 یک کالای گیفن استاستخراج منحنی تقاضای جبرانی زمانی که منحنی بی تفاوتی محدب و X1 در مرز نرمال و پست است.استخراج منحنی تقاضای جبرانی زمانی که منحنی بی‌تفاوتی مقعر و قیمت افزایش می‌یابد.استخراج منحنی تقاضای جبرانی زمانی که منحنی بی تفاوتی مقعر و قیمت کاهش می یابد.استخراج منحنی تقاضا در حالتی که منحنی بی تفاوتی خطی با شیب کمتراز خط بودجه باشد. استخراج منحنی تقاضا در حالتی که منحنی بی تفاوتی خطی با شیب بیشتر از خط بودجه باشد. استخراج منحنی تقاضا در حالتی که کالاها به نسبت ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرند.پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت تئوری رفتار مصرف‌كننده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *